Είναι φυσικό να μη μπω στον πειρασμό να απαντήσω στο μονόλογο – παραλήρημα με τα ψευτοδιλήμματα που βάζει τις πολλές ανοησίες που λέει ο κ. Λοτσάρης γιατί υπάρχει ολόκληρο το βίντεο. Όποιος έχει την υπομονή μπορεί να το δει, να ακούσει και τις δικές μου απαντήσεις, αλλά και να δει συνολικά τη στάση του δημάρχου και του προέδρου κ. Μπάλλα είναι βέβαιο ότι θα βγάλει ασφαλή συμπεράσματα.
Αναρωτιέμαι ποιος επικοινωνιολόγος του σύστησε να απομονώσει αυτό το κομμάτι του βίντεο με το ντελίριο του και να το αναρτήσει σε όλα τα τοπικά μέσα, θεωρώντας ότι με έχει αποστομώσει με τις ανοησίες του. Κάθε φορά νομίζω πως το «τερμάτισε» πως δεν έχει παρακάτω και κάθε φορά έρχεται να με διαψεύσει με μεγαλύτερο «ευθυμογράφημα», γεμάτο πόνο και δάκρυ.
Είχα την ευκαιρία να ξαναδώ το βίντεο προσεκτικά αφού μου έκανε την τιμή να επανέλθει και πραγματικά αυτό που βγαίνει ως συμπέρασμα είναι αυτό που ο Αριστοτέλης έχει πει.
Η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια .
Ο κ. Λοτσάρης βρίσκεται σε μια τέτοια μετέωρη κατάσταση γνώσης και άγνοιας, που οι συγκεχυμένες απόψεις του και η έλλειψη αυτογνωσίας και το περίσσιο θράσος του τον καθιστούν εξαιρετικά επικίνδυνο για τον τόπο.
Θα περιμένω ακόμη και τώρα να δημοσιοποιήσει και τα προηγούμενα βίντεο που σκοπίμως μέχρι σήμερα ο ίδιος και οι γύρω από αυτόν αποκρύπτουν για να μην αποκαλυφθεί για άλλη αφορά ο πραγματικός του χαρακτήρας.
Όσο και να προσπαθεί να εμφανίσει ο δήμαρχος ένα «απαστράπτον προσωπείο» αυτό χλωμιάζει καθημερινά και το κακό είναι ότι χλωμιάζει ολόκληρο το νησί με την πολιτική που ασκεί.
Θεωρώ χρήσιμο να αναφέρω δύο απαραίτητους ορισμούς από τη Wikipedia μήπως και τους μάθει και τους χρησιμοποιεί σωστά στο μέλλον.
Πληροφοριοδότης (επίσης καταδότης[1], ρουφιάνος, δωσίλογος κατά την περίοδο της Κατοχής, χαφιές, σπιούνος): είναι οποιοδήποτε άτομο παρέχει πληροφορίες για άτομα ή οργανισμούς. Ο όρος χρησιμοποιείται συνήθως στον τομέα της επιβολής του νόμου, όπου είναι επίσημα γνωστός ως εμπιστευτικός ή ποινικός πληροφοριοδότης και μπορεί συχνά να αναφέρεται στην παροχή πληροφοριών χωρίς την συγκατάθεση των άλλων, είτε με σκοπό την απόδοση δικαιοσύνης, ή με ιδιοτελή κίνητρα.
Ελπίζω ο κ. Λοτσάρης να τον διαβάσει σωστά και είναι βέβαιο ότι κάπου θα συναντήσει τον εαυτό του. Αν δεν το βρει σίγουρα θα το απαντήσει η Ιστορία, όπως έχει γίνει σε πολλές παρόμοιες περιπτώσεις στο παρελθόν…
Κανένας, δήμαρχε σ’ αυτόν τον τόπο δεν τρώει κουτόχορτο όλοι έχουν καταλάβει τι ρόλο παίζει ο καθένας μας. Πόσο μάλλον όταν προσπαθείς να μετακυλίσεις ευθύνες σε δημόσιους λειτουργούς όπως π.χ στο Λιμενάρχη ότι σου έβαλε στο στόμα τα ονόματα των συμπολιτών σου που κατέδωσες, λες και είσαι μωρό.
Β) Λαϊκισμός, δημαγωγία και προπαγάνδα
Ο λαϊκισμός στηρίζεται στην εσκεμμένη ανειλικρίνεια (π.χ. στη διάδοση κάποιου θέματος που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα). Ο λαϊκιστής πολιτευτής θέτει σκοπίμως ψευτοδιλήμματα, όπως εχθροί ή φίλοι, ταραξίες ή φιλήσυχοι, “αλλογενείς ή γηγενείς”, με απώτερο σκοπό την καλλιέργεια ανασφάλειας στο λαό, και την αυτοπροβολή του ίδιου σαν προστάτη και σωτήρα[5].
Ο λαϊκισμός δεν απευθύνεται στη λογική, αλλά στο συναίσθημα.
Δεν παράγει πολιτική, δηλαδή επιχειρήματα, θέσεις και προτάσεις, αλλά συνθήματα.
Και αυτό κάνετε εσείς κ. Λοτσάρη συνεχώς και με το τελευταίο παραλήρημα σας. Προσπαθείτε να κολακεύσετε το λαό και υιοθετείτε απόψεις ευχάριστες αλλά όχι ωφέλιμες, με σκοπό να κερδίσετε την υποστήριξη και την εύνοιά του.
Επίσης στο παραλήρημα σας διέκρινα και άλλες εκφράσεις που εκφέρετε με λάθος σημασία όπως για παράδειγμα:
Κυβερνητικός εταίρος: Μόνιμη έκφραση από τα χείλη σας πλειοδοτώντας κομματικά, στοχεύοντας σε συγκεκριμένα ακροατήρια μιλώντας άτοπα για την κεντρική πολιτική σκηνή, προκειμένου να αποφύγετε να αναλάβετε την ευθύνη για όσα οφείλατε να είχατε κάνει τόσο ως έπαρχος, όσο και ως δήμαρχος. Σε κάθε περίπτωση για να μη το επαναλαμβάνετε λανθασμένα και σας ακούει και κόσμος εκτός Άνδρου ρωτήστε τους συνεργάτες (ειδικούς και μη) να μάθετε τι σημαίνει κυβερνητικό εταίρος.
Όσον αφορά το περί αριστεροφοβίας ομολογώ δεν κατάλαβα τι εννοεί ο ποιητής; Παραθέτω ολόκληρη την πρόταση όπως την αναφέρεις μήπως και καταλάβεις κάποιος άλλος: «Και επειδή έχω την τιμή εγώ να μην ενδίδω στον λαϊκισμό ούτε στην αριστεροφοβία που εσείς καλλιεργείτε». Δηλαδή εγώ καλλιεργώ αριστεροφοβία, και εσύ δεν ενδίδεις. Εδώ χρειαζόμαστε τον Μπαμπινιώτη. Σε κάθε περίπτωση η όλη πρόταση σε όποιον και να απευθύνεται από τους φίλους, συνεργάτες και κατά καιρούς πολιτικούς υποστηρικτές σας, γιατί από ότι φαίνεται δεν απευθύνεται σε εμένα ένα είναι σίγουρο ότι όλοι πλέον σε έχουν πάρει χαμπάρι και μόνο τις δικές σου πραγματικές φοβίες η έκφραση αυτή αναδεικνύει.
Για να μη πω για το άλλο σου μαργαριτάρι όπως «προβλήτα της υποκρισίας». Τέτοια να λες για να σε μαθαίνει ο κόσμος καλύτερα με ποιον έχει να κάνει και ποιους τελικά υπερασπίζεσαι.
Κύριε Λοτσάρη,
Είναι απόλυτα βέβαιο πως όσο και αν το παλεύετε, όσο και αν προσπαθείτε να διασπείρετε σύγχυση και παραπληροφόρηση, το μόνο που θα καταφέρετε είναι να χάσετε ακόμα και αυτά τα λίγα που σας έχουν απομείνει. Όταν απουσιάζει η λογική και η καλή πρόθεση, τίποτα δεν μπορεί να προχωρήσει και να κινηθεί προς την θετική κατεύθυνση. Το να συνεχίσουμε να ασχολούμαστε με τα νοητικά άλματα σας είναι πλέον ανώφελο και δεν προσθέτει απολύτως τίποτα στη πραγματικότητα που σήμερα ζει και αναπνέει η κοινωνία.
Εν κατακλείδι, κ. Λοτσάρη τα πραγματικά προβλήματα του νησιού παραμένουν άλυτα, οι θέσεις, και οι απόψεις σε συνάρτηση με την αξιοπιστία και τη συνέπεια του καθενός μας είναι πάνω στο τραπέζι και απαιτούν ειλικρινή ανοικτό και δημοκρατικό διάλογο, διαφάνεια και πράξεις ευθύνης με την κοινωνία και όχι ύβρεις αφορισμούς και αλαλαγμούς. Εγώ σε αυτό τον δρόμο όπως και μέχρι τώρα θα συνεχίσω να πορεύομαι και καλώ και εσάς να πράξετε το ίδιο.
Γιάννης Καπάκης
Επικεφαλής της ελάσσονος αντιπολίτευσης
“Άνδρος της Ζωής μας”