Στην επεξεργασία του τελικού σχεδίου στρατηγικής της Αμοργού προχώρησε η Τουριστική Επιτροπή του Δήμου που συνεδρίασε υπό την προεδρία της Αντιδημάρχου Τουρισμού κυρίας Πόπης Δεσποτίδη.
Σε τηλεδιάσκεψη που πραγματοποιήθηκε παρουσία και εκπροσώπων της εταιρίας συμβούλων του Δήμου συζητήθηκε η επικαιροποίηση και αναμόρφωση του προγράμματος δράσεων μετά τις νέες συνθήκες που διαμορφώθηκαν από την εξέλιξη της πανδημίας και έγινε η επιλογή του λογοτύπου τα οποία και θα τεθούν για έγκριση στο Δημοτικό Συμβούλιο.
Παράλληλα, έγινε παρουσίαση και του προγράμματος Live Action Greece που εξειδικεύθηκε για την Αμοργό ενώ έγινε και εκτενής συζήτηση προώθησης του θρησκευτικού Τουρισμού μέσω της συνεργασίας της MTCGROUP με την Εκκλησία της Ελλάδος.
H Αντιδήμαρχος Τουριστικής, Πολιτιστικής Προβολής και Κοινωνικής Πρόνοιας, Καλλιόπη Δεσποτίδη πραγματοποίησε πρόσφατα συνολικά 16 διαδικτυακές συναντήσεις με επαγγελματίες από Ινδία, Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Αργεντινή, Ισπανία, Ιταλία, Βουλγαρία και Πολωνία, στο πλαίσιο καμπάνιας ενημέρωσης των μοναδικών στοιχείων ενδιαφέροντος του προορισμού.
«Μέσα από τις ιδιαίτερες έως αντίξοες συνθήκες που επικρατούν στον τουρισμό λόγω της πανδημίας, στην Αμοργό δεν έχουμε σταματήσει να οραματιζόμαστε και να σχεδιάζουμε την καλύτερη δυνατή προβολή του νησιού στις διεθνείς αγορές. Στόχος μας είναι να καταστεί η Αμοργός ο προορισμός που θα αποτελέσει την πρώτη επιλογή χιλιάδων επισκεπτών» δήλωσε η κα. Δεσποτίδη.