Αυτό είναι το καίριο ερώτημα που απασχολεί όλους όσους δραστηριοποιούνται στον τομέα του τουρισμού και η απάντηση είναι «ναι», αλλά με διαφορετικές συμπεριφορές, όπως προσοχή στην υγιεινή και την ασφάλεια και χρήση της τεχνολογίας. Αν μπορεί κανείς να εξάγει ένα πρώτο συμπέρασμα από την επίπτωση της πανδημίας του κορωναϊού στην παγκόσμια τουριστική αγορά, αυτό έχει να κάνει ξεκάθαρα με το προφίλ, τις προτιμήσεις και τη συμπεριφορά του τουρίστα, τα οποία έχουν σίγουρα αλλάξει.
Στο νέο διαδραστικό webinar που πραγματοποιεί το Επιμελητήριο Κυκλάδων την Παρασκευή 29 Μαΐου σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, η Δρ. Γεωργία Ζούνη θα αναλύσει ακριβώς αυτή τη συμπεριφορά, το προφίλ και τις προτιμήσεις των επισκεπτών κατά τη διάρκεια και μετά από την πανδημία και πώς θα πρέπει οι επιχειρήσεις των Κυκλάδων με πολύ διαφορετικό ήδη προφίλ κι ανάγκες μεταξύ τους να διαμορφώσουν ανάλογα το μάρκετινγκ της επιχείρησής τους κατά τη διάρκεια και μετά από την πανδημία.
Το webinar με θέμα «Ο νέος τουρίστας: ανάλυση τουριστικής συμπεριφοράς κατά τη διάρκεια και μετά από την πανδημία», είναι το έκτο της νέας σειράς που πραγματοποιεί το Επιμελητήριο Κυκλάδων μέσω τηλεδιάσκεψης και έχει σαν στόχο της ενίσχυση της επιχειρηματικής κοινότητας παρέχοντας πρακτικά εργαλεία και συμβουλές για την βιώσιμη ανάπτυξη των επιχειρήσεων στις νέες συνθήκες που έχει δημιουργήσει η πανδημία του κορωναϊού.
Σε όλους τους συμμετέχοντες θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης.
Το webinar απευθύνεται σε επιχειρηματίες, ιδιοκτήτες και στελέχη τουριστικών επιχειρήσεων και οργανισμών, οι οποίοι επιθυμούν να γνωρίσουν τη συμπεριφορά, το προφίλ και τις προτιμήσεις των επισκεπτών κατά τη διάρκεια και μετά από την πανδημία και να διαμορφώσουν ανάλογα το μάρκετινγκ της επιχείρησής τους.
Βασικές ενότητες του προγράμματος:
Οι επιπτώσεις του COVID-19 στον Παγκόσμιο Τουρισμό.
Ανάλυση σεναρίων για την επόμενη μέρα στον Τουρισμό.
Η συμπεριφορά, το προφίλ και τις προτιμήσεις των επισκεπτών κατά τη διάρκεια και μετά από την πανδημία.
Οι προκλήσεις και οι στρατηγικές μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις κατά τη διάρκεια και μετά από την πανδημία.
Λίγα λόγια για την εισηγήτρια:
Η Δρ. Γεωργία Ζούνη διδάσκει Τουριστικό Μάρκετινγκ στο νεοσύστατο Τμήμα Τουριστικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς και στα μεταπτυχιακά προγράμματα αρκετών Πανεπιστημίων (Οικονομικο Πανεπιστημιο Αθηνών & University of Kent, Γεωπονικό Πανεπιστήμιο και Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο), μιας και κατέχει διδακτορικό τίτλο (Ph.D) στο Τουριστικό Μάρκετινγκ.
Έως σήμερα έχει συμβάλει στην ακαδημαϊκή κοινότητα του Τουρισμού με επιστημονικές εργασίες σε διεθνή περιοδικά, εκδόσεις, κεφάλαια σε βιβλία μετά από κρίση και συμμετοχή σε διεθνή συνέδρια Μάρκετινγκ και ως reviewer.
Είναι μέλος Διεθνών κι Ελληνικών Ενώσεων.
Ορισμένες δράσεις της στον Τουρισμό είναι: • Eιδικός Εμπειρογνώμονας στο Συμβούλιο της Ευρώπης και την Ευρωπαϊκή Ένωση ως Υπεύθυνη της Στρατηγικής σχεδιασμού και Branding για τον πολιτιστικό τουρισμό 8 χωρών της Αδριατικής και της Ιόνιας μακρο-περιοχής (2019). • Επικεφαλής της ελληνικής ομάδας έργου της Ευρωπαϊκής Ένωσης & Υπουργείου Τουρισμού για την Τουριστική Εκπαίδευση στην Ελλάδα (2017). • ·Ιδρυτικό μέλος τουριστικού Δικτύου OpenTourism με πάνω από 5000 μέλη-επαγγελματίες του Τουρισμού. Πλέον το Opentourism διοργανώνεται σε 16 πόλεις σε όλη την Ελλάδα, και στην Κύπρο.
Το υλικό για κάθε webinar που ολοκληρώνεται θα αναρτάται στο portal του Επιμελητηρίου Κυκλάδων στον σύνδεσμο e-kyklades.gr/articles/education ενώ αίτηση συμμετοχής για τα επόμενα webinar μπορείτε να υποβάλετε στον σύνδεσμο https://bit.ly/2Tz5fcs