Στη δημιουργία νέου υλικού για την προβολή της Σύρου ως τουριστικού προορισμού, σύμφωνα με τα νέα δεδομένα στην εποχή της πανδημίας, προχώρησε ο Δήμος Σύρου-Ερμούπολης σε συνεργασία με την Marketing Greece.
H παραγωγή πρωτότυπου και δημιουργικού υλικού υψηλής αισθητικής, αξιοποιώντας όλα τα σύγχρονα μέσα και τις πλατφόρμες ψηφιακής προβολής και επικοινωνίας, έχει ως στόχο να ενισχύσει την τουριστική εικόνα Σύρου, να προβάλει και να αποτυπώσει τα μοναδικά χαρακτηριστικά και την ιδιαίτερη αισθητική της. Στο πλαίσιο αυτό, δημιουργήθηκε ένα travel video διάρκειας 1.24’, όπου παρουσιάζονται όλα εκείνα τα ιδιαίτερα στοιχεία του νησιού που το καθιστούν μοναδικό, ενώ η σύγχρονη κινηματογραφική ματιά και προσέγγιση αποτυπώνει την classy αισθητική που χαρακτηρίζει τον προορισμό.
Ο τίτλος του video «The classy capital of the Cyclades» θέλει να παρουσιάσει ένα προορισμό που μέσα από την ιστορία του, τα μοναδικά αξιοθέατα της Ερμούπολης, τα γραφικά σοκάκια της Άνω Σύρου, τις όμορφες παραλίες, τα παραδοσιακά χωριά και τα εκλεκτά τοπικά του προϊόντα, που αποπνέουν τον «αριστοκρατικό» χαρακτήρα και την αύρα του νησιού, το κάνουν να ξεχωρίζει.
Επιπλέον, πραγματοποιήθηκε η συγγραφή ενός ταξιδιωτικού άρθρου “8 Highlights to light up your holiday on Syros”, το οποίο δημοσιεύτηκε στο Discovergreece.com σε 8 γλώσσες και είναι εμπλουτισμένο με φωτογραφικό υλικό και το νέο video, παρουσιάζοντας τα πιο εμβληματικά χαρακτηριστικά της Σύρου, καθώς και συλλογή 24 φωτογραφιών υψηλής ανάλυσης.
Παράλληλα, το ψηφιακό υλικό που δημιουργήθηκε, προβλήθηκε και προωθήθηκε μέσω της πλατφόρμας Discovergreece.com (στην αρχική αλλά και στις εσωτερικές σελίδες του), καθώς και των Social Media. Αντίστοιχα, όλο το παραπάνω επικοινωνιακό υλικό αξιοποιήθηκε και από τα ψηφιακά μέσα του Δήμου Σύρου-Ερμούπολης.
Η επικοινωνιακή προβολή της Σύρου είναι σε πλήρη εξέλιξη, παρουσιάζοντας ιδιαίτερη απήχηση και αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τέλος του Σεπτεμβρίου.
Όσον αφορά στην προβολή του video, αξίζει να τονιστεί ότι έως σήμερα έχει εμφανιστεί συνολικά σε περισσότερους από 1.260.000 χρήστες, σημειώνοντας περισσότερα από 360.000 views και μεγαλύτερο από 95.000 engagement.
Ο Δήμος Σύρου-Ερμούπολης ευχαριστεί το Επιμελητήριο Κυκλάδων για την υποστήριξη που του παρείχε στο όλο εγχείρημα.
Το πλήρες υλικό διατίθεται για προώθηση και κοινοποίηση στους συνδέσμους https://www.discovergreece.com/el/cyclades/syros &
https://www.discovergreece.com/el/travel-ideas/best-of/8-highlights-light-your-holiday-syros καθώς και από τα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας του Δήμου Σύρου-Ερμούπολης
fb: https://www.facebook.com/watch/?v=346813706454639&extid=CTbW35JqwOO0XIrM
instagram:
https://www.instagram.com/p/CEoT-H0ldkw/?igshid=1w9tvnl2onin5&fbclid=IwAR2moAQqABN0HeOsEaId4FzqoMxbHWfQl8QYb5HNyWvpGq3NOIQuTDywgQ4