Πλήρως Ψηφιακή η εξυπηρέτηση από τον ΔΕΔΔΗΕ από τη Δευτέρα 4/11
Ο ΔΕΔΔΗΕ προσηλωμένος στο στόχο του πελατοκεντρικού χαρακτήρα λειτουργίας του και της ψηφιοποίησης όλων των λειτουργιών του, ανακοινώνει ότι από τη Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2024, η υποβολή όλων των αιτημάτων των πελατών του θα γίνεται αποκλειστικά με ψηφιακό τρόπο και όχι με τη φυσική τους παρουσία και προσκόμιση χειρόγραφων εγγράφων στα υποκαταστήματά του.
Αναλυτικότερα, από την ερχόμενη Δευτέρα, όλοι οι πελάτες του ΔΕΔΔΗΕ θα εξυπηρετούνται για όλα τα αιτήματά τους μέσα από την ιστοσελίδα deddie.gr και τις εφαρμογές για κινητά & tablets “my deddie app” (android & iOS), όπου και παρέχονται οι δυνατότητες επιλογής κατηγορίας αιτήματος, καθώς και επισύναψης εγγράφων σε περίπτωση που απαιτούνται.
Ο νέος τρόπος υποβολής αφορά στο σύνολο των αιτημάτων, καλύπτοντας κατηγορίες όπως:
- Νέα σύνδεση παροχής (αρχική σύνδεση/εργοταξιακή/οικιακή/επαγγελματική)
- Τροποποίηση υπάρχουσας σύνδεσης, π.χ. επέκταση, μείωση, ενοποίηση
- Αιτήματα αναβάθμισης σύνδεσης κλπ
- Υποβολή ΥΔΕ/Τευθύνσεων Δήλωσης Εγκαταστάτη (αρχικό έλεγχο, τακτικό επανέλεγχο, έκτακτο έλεγχο)
- Αποσύνδεση παροχής ή καταγγελία παροχής
- Ηλεκτροδότηση – Βεβαιώσεις φυσικού/νομικού προσώπου για παροχή
- Τεχνικά αιτήματα/αντικατάσταση μετρητή
Η νέα διαδικασία αποσκοπεί αφενός στην καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των πελατών και αφετέρου στην ελαχιστοποίηση της ανάγκης προσέλευσης τους στα υποκαταστήματα του ΔΕΔΔΗΕ, καθώς και στην εξασφάλιση των ποιοτικών χαρακτηριστικών του τρόπου εξυπηρέτησης.