Ο Δημήτρης Μπάκος και ο Γιάννης Καϋμενάκης, μετά την Φουτζέιρα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα «πάτησαν» Μύκονο όπου μαζί με τον Αλέξανδρο Εξάρχου και μέσω της Intrakat, αγόρασαν, καταβάλλοντας 10.600.000 ευρώ, το ξενοδοχείο Apanema Resort.
Έχοντας εισέλθει -ειδικά τον τελευταίο χρόνο- στον χώρο των κατασκευών, της ενέργειας, των media και των τραπεζών, συνεχίζουν απτόητοι να κυνηγούν ευκαιρίες στο ελληνικό επιχειρείν, στο οποίο εισήλθαν αθόρυβα τη δεκαετία του 2000 ως μικροί παίχτες, για να εξελιχθούν σταδιακά σε όψιμους πρωταγωνιστές με πολυσχιδείς δραστηριότητες.
Η αγορά του ξενοδοχείου Apanema μέσω της Intrakat, στην οποία μπήκαν αποκτώντας το 31,7%, είναι η πρώτη τους επενδυτική κίνηση στη Μύκονο. Η θέση του στην περιοχή Ταγκού ήταν και το μεγάλο ατού του συγκεκριμένου resort με την εκπληκτική θέα στο ηλιοβασίλεμα, γι’ αυτό άλλωστε το κόστος απόκτησής του «άγγιξε», ουσιαστικά, τα 11 εκατ. ευρώ.
Στα σχέδια Μπάκου, Καϋμενάκη και Εξάρχου είναι η πλήρης ανακατασκευή του ξενοδοχείου, η οποία θα ξεκινήσει άμεσα, μόλις ολοκληρωθούν οι απαιτούμενες μελέτες. Στόχος είναι να δημιουργηθεί ένα luxury boutique hotel, που θα προσφέρει μια υψηλής ποιότητας διαμονή, συνυφασμένη με ξεχωριστή αισθητική και τις αναμενόμενες παροχές υπηρεσιών στους πελάτες του.
Η συγκεκριμένη εξαγορά ενισχύει την παρουσία των επιχειρηματιών στη Μύκονο μέσω της Intrakat, που ενισχύει και το επενδυτικό της χαρτοφυλάκιο, αφού, εκτός από το Apanema, ανέλαβε και την κατασκευή κατοικιών προσωπικού στο νησί. Το συγκεκριμένο project αφορά συγκρότημα 200 κλινών στην Άνω Μερά, για το οποίο αναμένεται σύντομα να ξεκινήσει η διαδικασία αδειοδότησης. Σύμφωνα με πληροφορίες, μάλιστα, οι τρεις τους δεν πρόκειται να σταματήσουν τις επενδύσεις της στη Μύκονο και αναζητούν τον επόμενο στόχο τους, αφού το νησί «πουλάει τρελά».
Στα σχέδια τους υπάρχει ήδη το άνοιγμα και σε άλλους δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς, όπως είναι η Πάρος, που ανεβαίνει ταχύτατα τα τελευταία χρόνια ως το αντίπαλο δέος της Μυκόνου. Ακολουθεί η Σαντορίνη, που έχει μία από τις μεγαλύτερες σε διάρκεια σεζόν, η οποία ξεπερνάει τους έξι μήνες και έπειτα έρχεται η Κρήτη -νησιά δηλαδή, που βρίσκονται πάντα στην πρώτη γραμμή το καλοκαίρι.
Πέρυσι, στις αρχές Απριλίου, η είδηση ότι Μπάκος και Καϋμενάκης φέρεται να είναι κοντά στην εξαγορά του OPEN από τον Ιβάν Σαββίδη προκάλεσε και τον ανάλογο θόρυβο, αν και τελικά το deal δεν προχώρησε. Μια εβδομάδα αργότερα, στις 15 Απριλίου, είχαν υπογράψει προσύμφωνο για την εξαγορά δύο περιφερειακών τηλεοπτικών σταθμών της Αττικής.
Τελικά, το Attica TV και το Action 24, μαζί με το όνομα του Flash, πέρασαν στα χέρια τους και ετοιμάζονται πυρετωδώς αυτές τις ημέρες για να εκπέμψουν το νέο τους πρόγραμμα. Τα στελέχη που έχουν προσληφθεί κλείνουν δημοσιογράφους και παρουσιαστές εκπομπών. Αμφότερα φιλοδοξούν να βγουν με νέες εκπομπές στις 21 του μήνα ή το αργότερο στις 28, ενώ αναζητείται και ραδιοφωνική συχνότητα, ώστε να προχωρήσει και το εγχείρημα του ραδιοφώνου.
Όταν βρεθεί, θα έχουμε τον νέο Flash, σε μια προσπάθεια να αναβιώσει ξανά ένας ιστορικός σταθμός, από τον οποίο πέρασαν μεγάλα ονόματα του χώρου.
Είναι λοιπόν «ηλίου φαεινότερον» ότι οι δύο εφοπλιστές και μιντιακοί «παράγοντες», πλέον, με ένα πολύ σοβαρό «cash flow» που, μετά τα Εμιράτα, επιδιώκουν να έχουν ρόλο στην κοινωνία και στο πολιτικό σκηνικό, με την αγορά δύο ή τριών πολυδάπανων μέσων ενημέρωσης.
paraskhnio.gr