Αποσπώντας περισσότερες από 175.000 ψήφους, η Ελλάδα αναδείχτηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ως ο «Αγαπημένος Προορισμός Κρουαζιέρας» στα βρετανικά «Wave Awards». Η τελετή απονομής των φετινών βραβείων του κορυφαίου διεθνούς θεσμού για τον θαλάσσιο τουρισμό και τον κλάδο της κρουαζιέρας πραγματοποιήθηκε στο Pan Pacific Hotel του Λονδίνου.
Τα Wave Awards απονέμονται τα τελευταία πέντε χρόνια μετά από ψηφοφορία του κοινού, επαγγελματιών του κλάδου και εξειδικευμένων συντακτών στον θαλάσσιο τουρισμό. Διοργανώνονται από την εταιρεία Real Response Media, στην οποία ανήκουν τα περιοδικά «World of Cruising» και «Cruise Trade News», με τα οποία η υπηρεσία ΕΟΤ Ην. Βασιλείου και Ιρλανδίας συνεργάζεται παραδοσιακά τα τελευταία χρόνια.
To «World of Cruising» έχει 300.000 συνδρομητές σε όλες τις πλατφόρμες του και 20.000 followers στα social media, με 150.000 unique visitors να επισκέπτονται κάθε μήνα το website του, ενώ το δεκαπενθήμερο ενημερωτικό δελτίο και τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αποστέλλονται σε 80.000 συνδρομητές. Αντίστοιχα, το «Cruise Trade News» έχει 54.500 εγγραφές σε όλες τις πλατφόρμες του, 4.500 followers στα social media και 30.000 unique visitors μηνιαίως στο website του, ενώ περισσότεροι από 10.000 παραλήπτες λαμβάνουν τα τακτικά ενημερωτικά δελτία.
Η Ελλάδα στις πρώτες θέσεις προτίμησης των Βρετανών
Στο μεταξύ, η Ελλάδα παραμένει σταθερά στις πρώτες θέσεις προτίμησης του βρετανικού κοινού για καλοκαιρινές διακοπές με αεροπλάνο (μικρής απόστασης), σύμφωνα με έρευνα για τις τάσεις στον διεθνή τουρισμό κατά το 2023, την οποία διεξήγαγε η Ένωση Βρετανών Ταξιδιωτικών Πρακτόρων (ΑΒΤΑ). Η έρευνα παρουσιάστηκε στη διάρκεια ημερίδας με θέμα «Travel Trends», που διοργάνωσε η ABTA στις 17 Νοεμβρίου στη βρετανική πρωτεύουσα και συμμετείχε η προϊσταμένη της Υπηρεσίας ΕΟΤ Ην. Βασιλείου & Ιρλανδίας, Ελένη Σκαρβέλη.
Κεντρικός άξονας της ημερίδας ήταν ο αντίκτυπος της τρέχουσας οικονομικής κατάστασης και της συμπεριφοράς του καταναλωτή για τα ταξίδια καθώς και οι ταξιδιωτικές τάσεις για το 2023. Στις θεματικές που εξετάστηκαν περιλαμβάνονταν οι τάσεις αειφορίας στον τουρισμό, το μάρκετινγκ των ταξιδιών μετά την πανδημία, οι ψηφιακές τάσεις, οι διαδικτυακές συμπεριφορές και οι τεχνολογικές εξελίξεις, καθώς η ταξιδιωτικές προτιμήσεις της γενιάς Ζ, που αποτελεί μια σημαντική περίπτωση μελέτης στην τουριστική βιομηχανία.