“Ένα ποίημα για περιπλανώμενους”: Η Νάξος στην προώθηση των νησιών από την ΠΝΑι
Στο πλαίσιο της προώθησης των νησιών της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στη γερμανική αγορά, και με σκοπό την εξιδεικευμένη παρουσίαση τους στο ειδικό κοινό των στελεχών πωλήσεων (retailers) των ταξιδιωτικών γραφείων, η Περιφέρεια υλοποιεί συνεργασία με τον οργανισμό FVW Akademie. Η συνεργασία περιλαμβάνει την δημιουργία ψηφιακού θεματικού εκπαιδευτικού υλικού για τις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα και τη διάθεση του σε χιλιάδες retailers μέσω της πλατφόρμας eLearning της FVW Akademie.
Σκοπός αυτής της Β2Β δράσης είναι η παρουσίαση θεματικών πέρα από τον ήλιο και τη θάλασσα, ώστε οι retailers να γίνουν πρεσβευτές και των εναλλακτικών μορφών του τουριστικού προϊόντος των νησιών. Η FVW Akademie αποτελεί το κομμάτι εκπαίδευσης του ομίλου ενημέρωσης FVW Medien ο οποίος δραστηριοποιείται στην Γερμανική τουριστική αγορά από το 1967. Η πλατφόρμα υποστηρίζει τις εκπαιδευτικές ανάγκες για περισσότερα από 10.000 εγγεγραμμένα στελέχη πωλήσεων, οι οποίοι και ανατρέχουν στην online πλατφόρμα για να παραμείνουν ενήμεροι στα σύγχρονα τουριστικά προϊόντα.
Το ψηφιακό εκπαιδευτικό υλικό που δημιουργήθηκε για τα νησιά της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου απαρτίζεται από πέντε θεματικές ενότητες για τα Δωδεκάνησα και πέντε για τις Κυκλάδες. Για τις Κυκλάδες, στην πρώτη φάση της εκπαιδευτικής δράσης παρουσιάζονται τα νησιά Νάξος, Πάρος, Μήλος και Αντίπαρος μέσα από την εκπαιδευτική ενότητα με τίτλο «An island world to discover”, η οποία περιέχει πέντε θεματικές: “Paros: A paradise for sports enthusiasts”, “Milos: The island of colors”, “Naxos: The wild green island”, “Naxos: A poem for wanderers”, και “Antiparos: Beautiful little sister with a big cave”.
Ο τίτλος “Naxos: A poem for wanderers”, μας θυμίζει το βιβλίο του Χαλίλ Γκιμπράν (1883-1931) Λιβανέζου στην καταγωγή, που πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του στην Αμερική στις αρχές του εικοστού αιώνα. Έγραψε πολλές συλλογές διηγημάτων και ποιημάτων με σοφό ή ιδιόρρυθμο τόνο, αλλά καμία δεν είναι πιο δημοφιλής από τον Προφήτη, την πρώτη του συλλογή, ή τον Περιπλανώμενο, την τελευταία του ανθολογία. Και μάλλον κατά σύμπτωση, ο εκδοτικός οίκος ονομάζεται ΝΑΧΟS!
Για τα Δωδεκάνησα, στην πρώτη φάση της εκπαιδευτικής δράσης παρουσιάζονται η Ρόδος και η Κως, μέσα από την εκπαιδευτική ενότητα με τίτλο “More than just beach life”, η οποία περιέχει πέντε θεματικές: “Rhodes is made for couples and families”, “Rhodes: the healthy gourmet island”, “Unforgettable outdoor experiences in Rhodes”, “The delicious cuisine of Kos” και “Kos is a playground for active people”.
Τα στελέχη των πωλήσεων, αφού μελετήσουν το υλικό, και συμμετάσχουν με επιτυχία σε online εξέταση, θα πιστοποιήσουν με ειδική βεβαίωση τις γνώσεις στις συγκεκριμένες θεματικές ενότητες.
Η δράση εντάσσεται στο γενικότερο πρόγραμμα Β2Β προώθησης που απευθύνεται σε στελέχη πωλήσεων ταξιδιωτικών γραφείων στις μεγάλες τουριστικές αγορές που τροφοδοτούν να νησιά.