Αίτημα για άμεση κάλυψη εκπαιδευτικών κενών στο Γυμνάσιο Παροικιάς Πάρου
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Γυμνασίου Παροικιάς Πάρου εκφράζει την ανησυχία του για την έλλειψη εκπαιδευτικού προσωπικού, συγκεκριμένα στο μάθημα των Γαλλικών για τους μαθητές της δευτέρας τάξης. Το κενό των 6 ωρών έχει οδηγήσει στην πλήρη απουσία του μαθήματος μέχρι σήμερα, γεγονός που μπορεί να προκαλέσει σοβαρά εκπαιδευτικά κενά, τα οποία θα είναι δύσκολο να καλυφθούν στο μέλλον.
Ο Σύλλογος τονίζει ότι αυτή η κατάσταση επηρεάζει αρνητικά την εκπαιδευτική εμπειρία των μαθητών, παραβιάζοντας την αρχή της ισότητας στην εκπαίδευση. Ζητεί την άμεση παρέμβαση των αρμόδιων φορέων για την κάλυψη των κενών, ώστε το σχολείο να λειτουργεί σωστά, κάτω από ανθρώπινες συνθήκες, όπως αρμόζει στους μαθητές.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΡΟΙΚΙΑΣ ΠΑΡΟΥ
Θέμα : ΕΛΛΕΙΨΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΡΟΙΚΙΑΣ , ΔΗΜΟΥ ΠΑΡΟΥ
Αξιότιμοι κύριοι/ κυρίες και κύριε Υπουργέ,
Ως γονείς και κηδεμόνες των μαθητών του Γυμνασίου Παροικίας Πάρου ,σας αποστέλλουμε τη παρούσα επιστολή με αφορμή το σοβαρότατο ζήτημα της έλλειψης εκπαιδευτικού προσωπικού ,από την αρχή της σχολικής χρονιάς στο σχολείο μας.
Ενημερωθήκαμε από τον Διευθυντή πως ενώ έχουν γίνει όλες οι απαιτούμενες ενέργειες, φτάσαμε μέσα Ιανουαρίου και ακόμα δεν έχουν καλυφθεί τα κενά.
Ξέρουμε ότι κάθε χρόνο υπάρχει αυτό το πρόβλημα σε πολλά σχολεία στην Ελλάδα όμως δεν μπορούμε να το δεχτούμε ως μια δυσάρεστη πραγματικότητα και απλά να περιμένουμε να έρθει και η σειρά μας ,αν έρθει κάποια στιγμή!
Οι μαθητές της πρώτης τάξης του γυμνασίου μας μέχρι και σήμερα δεν έχουν διδαχτεί ούτε μια ώρα το μάθημα της Φυσικής καθώς υπάρχει κενό 20 ωρών όπως επίσης και οι μαθητές της δευτέρας τάξης δεν έχουν κάνει μέχρι σήμερα Γαλλικά καθώς εδώ υπάρχει κενό 6 ωρών.
Η κατάσταση αυτή δεν μπορεί να συνεχιστεί γιατί θα έχει ολέθρια αποτελέσματα στην εκπαίδευση των παιδιών μας και θα δημιουργήσει κενά τα οποία θα είναι αδύνατον να καλυφθούν τα επόμενα χρόνια.
Για τους λόγους αυτούς ζητάμε την άμεση παρέμβαση όλων των άμεσα εμπλεκομένων φορέων για την κάλυψη των κενών, ώστε το σχολείο μας να λειτουργήσει εύρυθμα ,κάτω από ανθρώπινες συνθήκες και όπως αξίζει στους μαθητές μας με κύριο γνώμονα την ΙΣΟΤΗΤΑ στην εκπαίδευση.