Εξόρμηση της Πάρου στις τουριστικές αγορές
Σειρά ενεργειών έχει δρομολογήσει ο Δήμος Πάρου στο πλαίσιο της προβολής του προορισμού στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Η αρχή έγινε με συμμετοχή στην έκθεση Top Resa στο Παρίσι και με παρουσίαση σε ειδικό κλαδικό κοινό ταξιδιωτικών πρακτόρων στο Γιοχάνεσμπουργκ με στόχο την ενδυνάμωση της παραδοσιακής αγοράς της Γαλλίας και το άνοιγμα στην πολύ δυναμική αγορά της Νότιας Αφρικής. Ακολουθεί η ενισχυμένη παρουσία στο World Travel Market στο Λονδίνο με προγραμματισμένες επαφές που θα ανακοινωθούν μετά την πραγματοποίησή τους , αλλά και με συμμετοχή στην προωθητική δράση της έγκυρης οικονομικής εφημερίδας «Ναυτεμπορική» όπου η Πάρος θα παρουσιαστεί στην ειδική αγγλόφωνη έκδοση «The Treasures of Greek Tourism» που θα διανεμηθεί σε όλα τα περίπτερα της έκθεσης, στους επισκέπτες και θα αποστέλλεται σε φορείς-οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στον τομέα του τουρισμού καθώς και στους 6.500+ συνδρομητές της εφημερίδας. Η συγκεκριμένη έκδοση με τιράζ που θα ξεπεράσει τα 20.000 αντίτυπα, θα βρίσκεται στα ακόλουθα σημεία:
* Στο περίπτερο του ΕΟΤ στην World Travel Market.
* Σε όλους τους εκθέτες της World Travel Market London (WTM London).
* Σε όλους τους tour operators.
* Στα κεντρικά γραφεία του ΕΟΤ στο Λονδίνο.
* Στην Πρεσβεία της Ελλάδος στο Ηνωμένο Βασίλειο σε ειδική εκδήλωση στην πρεσβευτική κατοικία.
* Θα διανεμηθεί σε όλους τους συνδρομητές της έντυπης έκδοσης της Ναυτεμπορικής.
* Θα αναρτηθεί στον ιστότοπο www.naftemporiki.gr.
* Θα αποσταλεί μέσω του newsletter της Ναυτεμπορικής σε 18.000 παραλήπτες.
Μετά την έκθεση του Λονδίνου, οι εκπρόσωποι του Δήμου θα βρεθούν στην έκθεση Philoxenia της Θεσσαλονίκης στο διάστημα 10-12/11 και, στη συνέχεια, στις 26 Νοεμβρίου, θα λάβουν μέρος σε Β2Β συναντήσεις στη Γάνδη του Βελγίου στο πλαίσιο ειδικού workshop. Αντίστοιχες Β2Β συναντήσεις θα πραγματοποιηθούν και στη Βαρσοβία , στις 12 Δεκεμβρίου και οι εκθεσιακές παρουσίες του έτους θα ολοκληρωθούν με συμμετοχή στο Athens International Tourism Expo στο διάστημα 16-18/12.
Το σύνολο των δράσεων περιλαμβάνει τόσο B2C όσο και Β2Β συναντήσεις με στόχο την ανάδειξη σε καταναλωτές αλλά και επαγγελματίες των εναλλακτικών μορφών τουρισμού του νησιού.
Σε δήλωσή του ο Δήμαρχος κ. Μάρκος Κωβαίος τόνισε τον πολυδιάστατο χαρακτήρα των δράσεων του Δήμου που, όπως είπε, “έχουν στόχο να ανοίξουν τους ορίζοντες του νησιού αναδεικνύοντας τα πλούσια στοιχεία του τουριστικού προϊόντος με πρωτοβουλίες που έχουν στόχο την προσέγγιση τόσο των τουριστικών επαγγελματιών όσο και των μελλοντικών επισκεπτών”.