ΕΥΔΑΠ: Απόπειρα εξαπάτησης καταναλωτών μέσω SMS για δήθεν οφειλές
Η ΕΥΔΑΠ ενημερώνει ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα παρατηρήθηκε κακόβουλη αποστολή μηνυμάτων μέσω SMS (σ.σ. SMS phishing). Στόχος είναι η παραπλάνηση των καταναλωτών του Οργανισμού για πληρωμή υποτιθέμενων οφειλών.
Όπως ανακοίνωσε η ΕΥΔΑΠ χαρακτηριστικό της απόπειρας εξαπάτησης των καταναλωτών είναι τα παρακάτω βήματα:
Αρχικά αποστέλλεται ένα μήνυμα τύπου SMS στο οποίο ο αποστολέας υποδύεται έναν έμπιστο οργανισμό.
Το SMS είναι σύντομο και περιέχει ένα σύνδεσμο (link).
Κάνοντας κλικ ο χρήστης ανακατευθύνεται σε παραπλανητική ιστοσελίδα, όπου του ζητείται να παραχωρήσει δεδομένα του (π.χ. αριθμός τηλεφώνου, στοιχεία πιστωτικής κάρτας και άλλα).
Εφιστούμε την προσοχή των πελατών, καθώς πρόκειται για απόπειρα εξαπάτησης.
Μην εισάγετε τα εμπιστευτικά στοιχεία σας σε link που μπορεί να σας αποσταλεί μέσω sms/viber/ ηλεκτρονικό ταχυδρομείο κ.α.
Μην ανοίξετε κανένα συνημμένο αρχείο του μηνύματος
Διαγράψτε αμέσως το μήνυμα, καθώς είναι πλαστό και περιέχει κακόβουλο περιεχόμενο.
Συνιστούμε να είστε επιφυλακτικοί και να ελέγχετε με πολλή προσοχή παρόμοια παραπλανητικά μηνύματα ή SMS που τυχόν λάβετε στο μέλλον.
Υπενθυμίζεται ότι διαδικτυακές πληρωμές λογαριασμών ή οφειλών γίνονται μόνο από τα επίσημα κανάλια της ΕΥΔΑΠ ή διατραπεζικά, καταλήγει η ανακοίνωση του Οργανισμού.