Γ. Μαργαρίτης: «Κορυφαίοι σεφ στη Νάξο ξετρελάθηκαν με τα παραδοσιακά μας προϊόντα»
Για την επίσκεψη κορυφαίων παγκοσμίως σεφ στο νησί της Νάξου, μίλησε ο Έπαρχος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων κ. Ιωάννης Μαργαρίτης.
Οι δράσεις του ιδίου, αλλά και της συζύγου του κας Μαρίας Πολυκρέτη για στοχευμένο μάρκετινγκ του νησιού όσον αφορά ένα από τα βασικότερα ατού του, τη γαστρονομία, συνεχίζονται και φέτος.
Ο κ. Μαργαρίτης μέσω της ακόλουθης δημοσίευσής του τόνισε τα εξής:
Πρόσφατα είχαμε την μεγάλη χαρά και την εξαιρετική τιμή να υποδεχθούμε και να φιλοξενήσουμε στη Νάξο κάποιους από τους κορυφαίους σεφ παγκοσμίως. Τον βραβευμένο με δύο αστέρια Michelin chef Luca Piscazzi, τον chef της γαλλικής πρεσβείας Jean Marie Hoffman, την βραβευμένη Γαλλίδα σεφ Euralie Rus και τους διάσημους γευσιγνώστες Shirley Garrier και Mathieu Zouhairi, οι οποίοι είναι επίσης οι δημιουργοί της διάσημης πλατφόρμας @thesocialfood.
Οι σεφ είχαν την ευκαιρία να εξερευνήσουν τη Νάξο, να επισκεφτούν τα χωριά μας και να δουν από κοντά μονάδες παραγωγής γάλακτος, να συνομιλήσουν με παραγωγούς και να ξεναγηθούν σε παραδοσιακά τυροκομεία.
Φυσικά, ξετρελάθηκαν με τα παραδοσιακά μας προϊόντα, τα τυριά μας, το παραδοσιακό κίτρο Βαλληνδρά και τα βραβευμένα μακαρόν του Ακταίον σε γεύσεις εμπνευσμένες από την Νάξο μας.
Το highlight του ταξιδιού τους ήταν η επίσκεψη στο κτήμα μας Κάμπονες όπου η μητέρα μου, Ιουλιανή, με τον γαμπρό μου Γιάννη Οικονόμου, μαγείρεψαν παραδοσιακές ναξιώτικες συνταγές, όπως το απεραθίτικο ρόστο, το πάτουδο, τους πατατοκεφτέδες (συνταγή της γιαγιάς μου, Μαρίας) και τη γλυκιά σεφουκλωτή. Με χαρά τους περιμένουμε ξανά σύντομα Νάξο και ανυπομονούμε να δούμε την αξιοποίηση των ναξιακών προϊόντων στις βραβευμένες κουζίνες τους.
Είναι ζωτικής σημασίας να εκπροσωπείται η Νάξος μας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο σε ανθρώπους που έχουν παγκόσμιο κύρος στη γαστρονομία, ενώ οι παραγωγοί μας πρέπει να έχουν πρόσβαση και προβολή σε αυτό το κοινό, το οποίο είναι σαφώς απαιτητικό αλλά πιστεύουμε ακράδαντα ότι τα ναξιακά προϊόντα μπορούν να σταθούν επάξια στις κορυφαίες κουζίνες του κόσμου, αρκεί να δοθεί η ευκαιρία. Και οι ευκαιρίες κερδίζονται μέσα από ένα στοχευμένο μάρκετινγκ.
(Το βίντεο είναι από την πλατφόρμα @thesocialfood)