Ηλεκτρικά πατίνια: Δύο νεκροί σε Πάρο και Μύκονο από δυστύχημα
Δύο θάνατοι οδηγών ηλεκτρικών πατινιών μέσα δύο μέρες φέρνουν και πάλι στην επιφάνεια την απουσία νομικού πλαισίου για τους όρους κυκλοφορίας αυτών των οχημάτων στους δρόμους.
Δύο νεκροί σε τροχαία με πατίνια
Βγήκαν βόλτα με το ηλεκτρικό πατίνι και η απόφασή τους αυτή στάθηκε μοιραία.
Μέσα σε μόλις λίγες ώρες, δύο νέοι άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους όταν παρασύρθηκαν από αυτοκίνητα σε δύο από τους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς της χώρας.
Πάρος
Χθες το πρωί, στον Αμπελά της Πάρου, ένας 26χρονος παρασύρθηκε με το ηλεκτρικό του πατίνι από όχημα που οδηγούσε ένας 60χρονος.
Ο νεαρός που είχε πάει για να δουλέψει σεζόν στο νησί, μεταφέρθηκε στο κέντρο υγείας ωστόσο λίγο αργότερα υπέκυψε στα τραύματά του.
«Ήταν εγκεφαλικά νεκρός. Προσπάθησαν πάρα πολλοί γιατροί να τον σταθεροποιήσουν, ήρθε και ελικόπτερο με γιατρούς διασώστες του ΕΚΑΒ και αυτοί προσπάθησαν με τη σειρά τους, αλλά τελικά ο νεαρός απεβίωσε», λέει η πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του ΚΥ Πάρου, Μαρία Κουτσονικόλη.
Μύκονος
Ήταν το δεύτερο θανατηφόρο τροχαίο με τον ίδιο τρόπο. Το πρωί της Κυριακής του Πάσχα, ένας 42χρονος επίσης παρασύρθηκε από όχημα καθώς κινούνταν με το ηλεκτρικό του πατίνι στην επαρχιακή οδό Ορνού – Χώρας στη Μύκονο, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί θανάσιμα.
Και στις δύο περιπτώσεις οι οδηγοί των αυτοκινήτων συνελήφθησαν.
Τα ηλεκτρικά πατίνια προτιμώνται όλο και περισσότερο από νέους ως μέσο μεταφοράς. Ωστόσο, σχεδόν καθημερινά σημειώνονται ατυχήματα.
Τα ηλεκτρικά πατίνια ενοικιάζονται κατά κόρον κυρίως από τουρίστες σε νησιά. Οι ειδικοί επισημαίνουν ότι δεν υπάρχουν οι κατάλληλες προϋποθέσεις για να κινούνται τα συγκεκριμένα οχήματα σε κεντρικούς δρόμους και μεγάλες λεωφόρους.
«Αυτά δεν είναι για τους δρόμους. Δηλαδή θα βάζατε ένα παιδάκι δύο ετών με ένα πατίνι να βγει στην Κηφισιάς; Θα υπάρχει νόμος που θα λέει ότι αυτά κινούνται μέσα σε πάρκα και όχι πάνω σε πεζούς, εκεί που έχουμε ποδηλατοδρόμους. Πρέπει να είναι σε προφυλαγμένο χώρο», λέει ο Τάσος Μαρκουίζος.
Αρκετές ευρωπαϊκές χώρες πάντως επιβάλλουν πλέον περιορισμούς στην χρήση τους, ενώ κάποιες ήδη τα απαγόρευσαν εξαιτίας της αύξησης των ατυχημάτων.