Νάξος: Σβηστός ο φάρος την ώρα που προσπαθούσε να δέσει το “Blue Star Delos” – Τον έψαχνε ο καπετάνιος με προβολέα (ΒΙΝΤΕΟ)
Μάταια προσπαθούσε ο καπετάνιος του Blue Star Delos να προσεγγίσει το λιμάνι της Νάξου, το απόγευμα του Σαββάτου 28/12, προερχόμενο από Σαντορίνη, αφού ακόμα και ο φάρος ήταν σβηστός.
Ήταν που ήταν δύσκολο το έργο του πολύπειρου και αξιολογότατου καπετάνιου κ. Γιώργου Μπαλόπητα -τη στιγμή που προσπαθούσε να προσεγγίσει το λιμάνι της Νάξου, έπνεαν άνεμοι 9 μποφόρ- έγινε ακόμα δυσκολότερο, αφού ο φάρος που βρίσκεται στον κυματοθραύστη, ήταν σβηστός.
Όπως θα δείτε και στο βίντεο, ο cpt Γιώργος Μπαλόπητας προσπάθησε με τον προβολέα του πλοίου να τον εντοπίσει, ωστόσο οι καιρικές συνθήκες, το “σπρέι” της βροχής και της θαλασσοταραχής, έκαναν το έργο του, ακόμα πιο δύσκολο.
Το Blue Star Delos ωστόσο έκανε 2 απόπειρες προσέγγισης, όμως δεν κατέστη δυνατό να δέσει, με αποτέλεσμα να συνεχίσει το δρομολόγιό του, για Πάρο και Πειραιά.
Ο cpt Γιώργος Μπαλόπητας είναι ένας εξαιρετικός καπετάνιος (με καταγωγή από τη Σύρο), γνώστης των προβλημάτων των λιμανιών στα νησιά, προσπαθώντας κάθε φορά να κάνει το καλύτερο δυνατό, πάντα με γνώμονα την ασφάλεια των επιβατών.
Το συγκεκριμένο βίντεο επιβεβαιώνει και αποτυπώνει τα προβλήματα στα λιμάνια των νησιών μας. Πρόκειται για διαχρονικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ναυτικοί στα λιμάνια.
*Ευχαριστούμε τον κ. Μιχάλη Φραγκουλόπουλο για την παραχώρηση του βίντεο.
Η ανακοίνωση του Λιμενικού:
Τις απογευματινές ώρες σήμερα, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή της Νάξου, από τον Πλοίαρχο του επιβατηγού-οχηματαγωγού (Ε/Γ-Ο/Γ) πλοίου «ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ DELOS» Ν. Π 12082, ότι κρίνεται επισφαλής η προσέγγισή του στο λιμάνι της Νάξου, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή και ότι το πλοίο θα συνεχίσει το εγκεκριμένο δρομολόγιό του για τα λιμάνια Πάρου και Πειραιά.
Στο πλοίο επέβαιναν είκοσι πέντε επιβάτες, δύο Ε.Ι.Χ. οχήματα και ένα Φ/Γ όχημα προς αποβίβαση, ενώ στο λιμάνι της Νάξου ανέμεναν προς επιβίβαση εκατόν είκοσι πέντε επιβάτες, είκοσι τρία Ι.Χ.Ε. οχήματα, δεκατρία Φ/Γ οχήματα, και ένα δίκυκλο. Οι εν λόγω επιβάτες πρόκειται να προωθηθούν στον προορισμό τους με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας.