Με απόφαση του Δημάρχου Δημήτρη Λιανού, ορίστηκαν οι Αντιδήμαρχοι με θητεία μέχρι την 31η Αυγούστου 2020 και κατανεμήθηκαν οι αρμοδιότητες ως εξής:
1. Πράσινος Δημήτριος, κατά τόπον Αντιδήμαρχος Δονούσας, για τη Δημοτική Ενότητα Δονούσας, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
α) την υλοποίηση των προγραμμάτων τοπικής ανάπτυξης που αναφέρονται στη νησιώτικη κοινότητα Δονούσας,
β) την υλοποίηση προγραμμάτων απασχόλησης και τουριστικής προβολής της δημοτικής κοινότητας Δονούσας,
γ) την παρακολούθηση της εκπόνησης μελετών, της εκτέλεσης έργων και προμηθειών που αναφέρονται στην κοινότητα Δονούσας.
δ) τη συνεργασία με τον πρόεδρο της κοινότητας Δονούσας για την επίλυση των προβλημάτων τους.
ε) κατά τόπον στα όρια της κοινότητας Δονούσας την τέλεση πολιτικών γάμων.
2. Γαβαλάς Ιωάννης, κατά τόπον Αντιδήμαρχος Ηρακλειάς, για τη Δημοτική Ενότητα Ηρακλειάς, με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
α) την υλοποίηση των προγραμμάτων τοπικής ανάπτυξης που αναφέρονται στη νησιώτικη Κοινότητα Ηρακλειάς,
β) την υλοποίηση προγραμμάτων απασχόλησης και τουριστικής προβολής της Κοινότητας Ηρακλειάς,
γ) την παρακολούθηση της εκπόνησης μελετών, της εκτέλεσης έργων και προμηθειών που αναφέρονται στην κοινότητα Ηρακλειάς.
δ) τη συνεργασία με τον πρόεδρο της κοινότητας Ηρακλειάς για την επίλυση των προβλημάτων τους.
ε) κατά τόπον στα όρια των δημοτικών κοινοτήτων Ηρακλειάς και Σχοινούσσης την τέλεση πολιτικών γάμων.
3. Ταγκούλης Ιωάννης, κατά τόπον Αντιδήμαρχος Κουφονησίων, για τη Δημοτική Ενότητα Κουφονησίων, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
α) την υλοποίηση των προγραμμάτων τοπικής ανάπτυξης που αναφέρονται στη νησιώτικη κοινότητα Κουφονησίων,
β) την υλοποίηση προγραμμάτων απασχόλησης και τουριστικής προβολής της κοινότητας Κουφονησίων,
γ) την παρακολούθηση της εκπόνησης μελετών, της εκτέλεσης έργων και προμηθειών που αναφέρονται στην κοινότητα Κουφονησίων,
δ) τη συνεργασία με τον πρόεδρο του συμβουλίου της κοινότητας Κουφονησίων για την επίλυση των προβλημάτων τους.
ε) κατά τόπον στα όρια της δημοτικής κοινότητας Κουφονησίων την τέλεση πολιτικών γάμων.
4. Νικόλαος Σιδερής, κατά τόπον Αντιδήμαρχος Δρυμαλίας και καθ’ ύλην Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος, Πολιτικής Προστασίας, Καθαριότητας και Ανακύκλωσης με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση, συντονισμό, έλεγχο καθώς και τη διοίκηση και διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού του Γραφείου Περιβάλλοντος και του Γραφείου Πολιτικής Προστασίας του Τμήματος Περιβάλλοντος και του Τμήματος Καθαριότητας και Ανακύκλωσης της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος σε ολόκληρη την εδαφική έκταση του Δήμου, οι αρμοδιότητες των οποίων προσδιορίζονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.
Την τέλεση πολιτικών γάμων.
5. Μανιός Δημήτριος καθ’ ύλην Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πρόνοιας, Ισότητας των Φύλων, Δημόσιας Υγείας και Αγροτικής Ανάπτυξης και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση, συντονισμό, έλεγχο καθώς και τη διοίκηση και διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού του Γραφείου Άσκησης Κοινωνικής Πολιτικής, του Γραφείου Πολιτικών Ισότητας των δύο φύλων, του Γραφείου Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας, του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού, σε ολόκληρη την εδαφική έκταση του Δήμου, οι αρμοδιότητες των οποίων προσδιορίζονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.
Θέματα υγιεινής και ασφάλειας των εργαζομένων σε συνεργασία με τον Τεχνικό Ασφαλείας και τον Γιατρό Εργασίας.
Εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση, συντονισμό, έλεγχο καθώς και τη διοίκηση και διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού του Τμήματος αγροτικής παραγωγής και ανάπτυξης της Διεύθυνσης Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης πλην της αρμοδιότητας για τη διενέργεια με τα κατάλληλα μέσα του έργου της συντήρησης πρασίνου και κηποτεχνίας (αρμ.16-22), σε ολόκληρη την εδαφική έκταση του Δήμου, οι αρμοδιότητες του οποίου προσδιορίζονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.
Κατά τόπον στα όρια των Δημοτικών Ενοτήτων Νάξου και Δρυμαλίας την έκδοση και υπογραφή πιστοποιητικών και βεβαιώσεων για την αγροτική περιουσία και αγροτική απασχόληση.
6. Πολυκρέτης Εμμανουήλ κατά τόπον Αντιδήμαρχος Σχοινούσσης και καθ’ ύλην Αντιδήμαρχος Ύδρευσης, Αποχέτευσης και ΒΙΟΚΑ με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση, συντονισμό, έλεγχο καθώς και τη διοίκηση και διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού του Τμήματος Ύδρευσης, Άρδευσης και Αποχέτευσης και του Τμήματος Βιολογικών Καθαρισμών της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος, σε ολόκληρη την εδαφική έκταση του Δήμου οι αρμοδιότητες του οποίου προσδιορίζονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.
την υλοποίηση των προγραμμάτων τοπικής ανάπτυξης που αναφέρονται στη νησιώτικη κοινότητα Σχοινούσσης,
την υλοποίηση προγραμμάτων απασχόλησης και τουριστικής προβολής της κοινότητας Σχοινούσσης,
την παρακολούθηση της εκπόνησης μελετών, της εκτέλεσης έργων και προμηθειών που αναφέρονται στην κοινότητα Σχοινούσσης,
τη συνεργασία με τον πρόεδρο του συμβουλίου της κοινότητας Σχοινούσσης για την επίλυση των προβλημάτων τους.
7. Παντελιάς Ευάγγελος καθ’ ύλην Αντιδήμαρχος Πρασίνου και Συντηρήσεων:
κτιρίων, ηλεκτροφωτισμού, οδοποιίας, κοινοχρήστων χώρων και κοιμητηρίων με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση, συντονισμό, έλεγχο καθώς και τη διοίκηση και διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού του Γραφείου Δημοτικών Κοιμητηρίων, του Γραφείου συντήρησης κτιρίων, του Γραφείου συντήρησης ηλεκτροφωτισμού και Η/Μ εγκαταστάσεων του Τμήματος Περιβάλλοντος της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος, του Γραφείου συντήρησης οδοποιίας και κοινοχρήστων χώρων του Τμήματος Υδραυλικών, εγγειοβελτιωτικών και ηλεκτρομηχανολογικών έργων της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών, σε ολόκληρη την εδαφική έκταση του Δήμου οι αρμοδιότητες των οποίων προσδιορίζονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.
Εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση, συντονισμό, έλεγχο καθώς και τη διοίκηση και διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού για τη διενέργεια με τα κατάλληλα μέσα του έργου της συντήρησης πρασίνου και κηποτεχνίας (αρμ.16-22), ως αρμοδιότητα του Τμήματος αγροτικής παραγωγής και ανάπτυξης της Διεύθυνσης Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, σε ολόκληρη την εδαφική έκταση του Δήμου, οι αρμοδιότητες του οποίου προσδιορίζονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.
8. Κατσαράς Ευάγγελος καθ’ ύλην Αντιδήμαρχος Απασχόλησης, Εμπορικών Δραστηριοτήτων, Φυσικών Πόρων, Ενέργειας και Βιομηχανίας, Τουρισμού, Πολιτισμού, Αθλητισμού Νέας Γενιάς με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση, συντονισμό, έλεγχο καθώς και τη διοίκηση και διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού του Γραφείου Απασχόλησης, του Γραφείου πολιτισμού, αθλητισμού, Νέας Γενιάς και Πολιτισμού του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού, του Τμήματος Τουρισμού και του Τμήματος Ρύθμισης εμπορικών Δραστηριοτήτων της Διεύθυνσης Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης και του Γραφείου Φυσικών Πόρων, Ενέργειας και Βιομηχανίας του Τμήματος Περιβάλλοντος της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος, σε ολόκληρη την εδαφική έκταση του Δήμου, οι αρμοδιότητες των οποίων προσδιορίζονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.
Την τέλεση πολιτικών γάμων.
9. Βαθρακοκοίλης Νικόλαος, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχος Οικονομικών, Διοίκησης, Παιδείας και Διά βίου Μάθησης με τις παρακάτω αρμοδιότητες:
Εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση, συντονισμό, έλεγχο καθώς και τη διοίκηση και διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού όλων των Τμημάτων της Διεύθυνσης Οικονομικών και διοικητικών Υπηρεσιών καθώς και του Γραφείου Παιδείας και Διά βίου μάθησης του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού, σε ολόκληρη την εδαφική έκταση του Δήμου, οι αρμοδιότητες των οποίων προσδιορίζονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.
Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κος Σιδερής Νικόλαος, που αναπληρώνει το Δήμαρχο, και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Μανιό Δημήτριο.
ΣΤ. Οι Αντιδήμαρχοι υπογράφουν εισηγήσεις, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα, τα οποία εκδίδονται από τις υπηρεσίες αρμοδιότητάς τους. Τα έγγραφα που αφορούν σε θέματα υψηλής σπουδαιότητας και τα οποία απευθύνονται σε δημόσιες αρχές υπογράφονται από το Δήμαρχο. Επιπλέον υπογράφουν τις αποφάσεις Δημάρχου αρμοδιότητάς τους.