Ένα νεοαποκτηθέν πλοίο θα εισέλθει στα δρομολόγια της ακτοπλοΐας από την ερχόμενη άνοιξη και πιο συγκεκριμένα από τον Απρίλιο του 2023. Ανήκε στην γιαπωνέζικη εταιρεία K-LINE με το όνομα «Silver Queen» και αγοράστηκε στις 9 Μαρτίου 2022 την Golden Star Ferries συμφερόντων Γιώργου και Δημήτρη Στεφάνου οι οποίοι το μετονόμασαν σε «Andros Queen».
Στις 12 Απριλίου κατέπλευσε στην Ελλάδα έπειτα από ένα ταξίδι 30 ημερών και έδεσε στη Ν/Ζ Περάματος.
Αμέσως ξεκίνησαν εργασίες μετασκευής οι οποίες περιλαμβάνουν:
1) Την αποξήλωση όλων των κοινόχρηστων χώρων κι ενδιαιτήσεων επιβατών και πληρώματος.
2) Τη διαμόρφωση νέων εσωτερικών και εξωτερικών χώρων.
3) Την κατασκευή νέων ενδιαιτήσεων επιβατών κ πληρώματος
4) Την κατασκευή νέων σύγχρονων και εργονομικών κοινόχρηστων χώρων
5) Την προσαρμογή του πλοίου σύμφωνα με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς και της απαιτήσεις της Ελληνικής Σημαίας.
6) Την αντικατάσταση-τοποθέτηση νέου σωστικού εξοπλισμού και συστημάτων εγκατάλειψης.
7) Την αντικατάσταση – τοποθέτηση νέου πυροσβεστικού εξοπλισμού και μέσων πυροπροστασίας.
8) Την αντικατάσταση – τοποθέτηση νέων μηχανημάτων επεξεργασίας λυμάτων.
9) Την καθολική συντήρηση όλων των μηχανικών μερών του πλοίου.
10) Την κατασκευή και τοποθέτηση νέων ηλεκτρολογικών και σωληνουργικών δικτύων.
11) Την τοποθέτηση νέων μονάδων αερισμού και κλιματισμού.
Το πλοίο μετά την ολοκλήρωση των εργασιών θα διαθέτει πρωτόκολλο για 1.400 επιβάτες εκ των οποίων οι 106 θα μπορούν να φιλοξενηθούν σε καμπίνες. Θα μπορεί να μεταφέρει στα γκαράζ του 380 ΙΧ ή 70 φορτηγά οχήματα, θα ταξιδεύει με υπηρεσιακή ταχύτητα 21,5 κόμβων, θα διαθέτει κατάστημα και 5 Bar εκ των οποίων το ένα θα προσφέρει και γρήγορο φαγητό.
Η χωρητικότητα του πλοίου είναι 7005 gross tonnage, το βύθισμά του είναι πέντε μέτρα, το ολικό μήκος του (LOA) είναι 134 μέτρα και το πλάτος του είναι 21.03 μέτρα.
Τα αδέλφια Στεφάνου θέλουν να αυξήσουν τη μεταφορική ικανότητα του στόλου τους σε φορτηγά οχήματα ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες.
Στις αρχές του νέου έτους θα υψώσει την Ελληνική σημαία και θα εγγραφεί στα Νηολόγια της Άνδρου, στην ιδιαίτερη πατρίδα των πλοιοκτητών Στεφάνου.
Αναμένεται να δρομολογηθεί από τον ερχόμενο Απρίλιο στη γραμμή Ραφήνα – Άνδρος – Τήνος – Μύκονος στην απογευματινή ζώνη.
«Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών θα είναι ένα πλοίο με πολύ σύγχρονο εξοπλισμό κατάλληλο για πρωινά ή βραδινά δρομολόγια σε πολλές γραμμές των Κυκλάδων κι όχι μόνον» επισημαίνουν κύκλοι της πλοιοκτήτριας εταιρείας.
Ο Ναυπηγός που επιβλέπει τη μετασκευή πλοίου είναι ο Θανάσης Κοπούκης και αρχιτέκτονας ο Τάκης Δρακάτος αμφότεροι με μεγάλη εμπειρία στις μετασκευές πλοίων που δραστηριοποιούνται στην ακτοπλοΐα.
newmoney.gr