Σταμάτησαν οι πτήσεις της εταιρείας Cycladic IFLY
Η Cycladic IFLY είναι η πρώτη ελληνική ενδο-νησιωτική αερογραμμή. Από τον Οκτώβριο του 2022 η μικρή αεροπορική του εφοπλιστή Νίκου Λυκιαρδόπουλου, με έδρα το νησί της Πάρου, χρησιμοποιεί 3 νέα αεροσκάφη τύπου Cessna Grand Caravan 208, χωρητικότητας 8 και 12 επιβατών, για να συνδέει γρήγορα τα ελληνικά νησιά μεταξύ τους.
Μέχρι σήμερα εξυπηρετεί 8 προορισμούς (Μύκονο, Σαντορίνη, Πάρο, Σύρο, Νάξο, Χανιά Ηράκλειο και Ρόδο). Ειδικά τον χειμώνα, η εξυπηρέτηση αυτών των νησιών με τα μικρά αεροσκάφη της Cycladic IFLY αποδείχθηκε καταλυτική.
Παρά την επιχειρησιακή επιτυχία και τη μεγάλη κοινωνική αποδοχή, το πρόγραμμα Cycladic IFLY αντιμετωπίζει σήμερα σοβαρό πρόβλημα στη συνέχισή του για λόγους καθαρά γραφειοκρατικούς. Ενώ από τον Οκτώβριο του 2022 η εταιρεία έχει υποβάλλει, όπως ορίζει ο νόμος, το πρόγραμμα των πτήσεων της θερινής περιόδου 2023 και από τον Νοέμβριο του ίδιου έτους έχει ζητήσει την απόδοση Διαθέσιμου Χρόνου Πτήσης (Starting and Landing Operation Time – SLOTs) στα «συντονισμένα» αεροδρόμια των νησιών, μέχρι σήμερα δεν έχει λάβει καμία απάντηση από τις Αρχές (SLOT coordinator).
Από τις 24 Μαρτίου έχουν σταματήσει οι προγραμματισμένες πτήσεις της εταιρείας. Η μη απόδοση slots κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου είναι βέβαιο ότι θα φέρει σοβαρό πλήγμα στο (μη επιδοτούμενο!) business plan της εταιρείας, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για μια εταιρεία που στην πλήρη ανάπτυξή της τους καλοκαιρινούς μήνες προβλέπεται να απασχολεί 75 ανθρώπους. Επίσης θα αφήσει ένα κενό στην αεροπορική σύνδεση μεταξύ των ελληνικών νησιών με ό,τι αυτό σημαίνει για την καθημερινότητα των τοπικών πληθυσμών που έχουν ήδη στηρίξει τις μετακινήσεις τους σε αυτή.
Πηγή: newmoney.gr