Έληξε το πρώτο “σήριαλ” του μεγάλου διαγωνισμού των άγονων αεροπορικών γραμμών, με την κατακύρωση 10 γραμμών σε 2 αναδόχους, τις εταιρείες SKY express και Olympic Air.
H SKY express ανακηρύχθηκε ανάδοχος σε 6 δρομολόγια και η Olympic Air σε 4. Σύμφωνα με τους πρώτους υπολογισμούς, η SKY express θα καρπωθεί σχεδόν 13,7 εκατ. ευρώ και η Olympic Air 10,7 εκατ. ευρώ σε βάθος 4ετίας.
Σημειώνεται ότι ο αρχικός διαγωνισμός για τις άγονες γραμμές αφορούσε 28 δρομολόγια, εκ των οποίων 10 αποχαρακτηρίστηκαν ως “άγονα”, σε 10 ανακηρύχτηκαν ανάδοχοι, σε 2 δεν εκδηλώθηκε κανένα ενδιαφέρον (Καλαμάτα – Κύθηρα – Θεσσαλονίκη και Αθήνα – Κοζάνη – Καστοριά) και σε άλλα 6 (Θεσσαλονίκη – Κέρκυρα, Κέρκυρα – Άκτιο – Κεφαλονιά – Ζάκυνθος, Ρόδος – Κάρπαθος – Κάσος – Σητεία, Ρόδος – Καστελόριζο, Ρόδος – Κως – Κάλυμνος – Λέρος – Αστυπάλαια και Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Σάμος – Ρόδος) αναμένεται νέα προκήρυξη, όπως και για τη νέα άγονη γραμμή Ιωάννινα – Ηράκλειο.
Οι γραμμές που ανατέθηκαν στη SKY express
Στη SKY express ανατέθηκε το δικαίωμα αποκλειστικής εκμετάλλευσης από 01.02.2023 έως 31.01.2027 των κάτωθι αεροπορικών γραμμών:
– Αθήνα – Αστυπάλαια, έναντι συνολικού οικονομικού αντισταθμίσματος (χωρίς ΦΠΑ) 2.116.042,95 ευρώ,
– Αθήνα – Σύρος, έναντι συνολικού οικονομικού αντισταθμίσματος (χωρίς ΦΠΑ) 1.697.695,43 ευρώ,
– Αθήνα – Κάλυμνος, έναντι συνολικού οικονομικού αντισταθμίσματος (χωρίς ΦΠΑ) 2.918.609,91 ευρώ,
– Θεσσαλονίκη – Σκύρος, έναντι συνολικού οικονομικού αντισταθμίσματος (χωρίς ΦΠΑ) 1.075.328,91 ευρώ,
– Αλεξανδρούπολη – Σητεία, έναντι συνολικού οικονομικού αντισταθμίσματος (χωρίς ΦΠΑ) 2.949.208,3 ευρώ και
– Άκτιο – Σητεία, έναντι συνολικού οικονομικού αντισταθμίσματος (χωρίς ΦΠΑ) 2.947.756,45 ευρώ.
Πηγή: capital.gr